Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen
Betaalmogelijkheden, retourmogelijkheden en verzendkosten
iDeal – vrijwel elke Nederlandse bank werkt met iDEAL. Dit is een snel en gemakkelijk online betaalsysteem.
Overschrijving per bank – Wanneer u de bestelling plaatst krijgt u alle benodigde gegevens zodat u zelf het bedrag kan overmaken.
Onder rembours – U betaalt pas wanneer de postbezorger de bestelling bij u aflevert. Let op, hieraan zijn extra kosten verbonden.
PayPal – Online betalen. Doormiddel van PayPal kunt u betalingen berichten aan de hand van een mailadres.

Verzendkosten
Verzendkosten zijn doorgaans €5,95 en wordt verzonden met PostNL. Op vrijwel alle zendingen wordt track & trace toegepast. Vaak hebben wij acties met gratis verzending.

Retourmogelijkheden
Retourneren indien mogelijk in originele verpakking. Zorg voor een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product en zorg er bovendien voor dat dit onbeschadigd is. Let wel, in verband met de hygiënewetgeving zijn een aantal producten uitgesloten van retourrecht. De verkoper vergoedt alle betalingen van de koper, inclusief eventuele leveringskosten door de verkoper in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de koper haar de herroeping meldt. De terugbetaling is kosteloos voor de koper. Als de koper heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de verkoper de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Ook kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Vandaag besteld is morgen in huis! Gratis verzending voor alle producten.

Luxe tandenbleekset

44.9579.95 Toevoegen

WhiteLight + 6 extra tubes bleekgel (BESTE DEAL & Aanbevolen)

27.95 Toevoegen

Whitening Strips (BESTE DEAL & Aanbevolen) > direct resultaat

44.9579.95 29.9547.95 Toevoegen